Örtudden

Moja przygoda z Örtudden zaczęła się podczas moich szwedzkich wakacji trzy lata temu. Postanowiłam poznać kogoś, kto mieszka w pobliżu, aby pokazał mi okolice 🙂 Na lokalnej stronie fejsbukowej zadałam pytanie i tak poznałam Monikę… Już podczas pierwszej rozmowy przy kawie poczułam, że spotkałam kogoś wyjątkowego i zapragnęłam, żeby nasza znajomość nie skończyła się na tym jednym spotkaniu… Dzisiaj mogę powiedzieć, że to spotkanie zmieniło moje życie… Dzięki Monice odnalazłam swoją pasję- robienie mydeł naturalnych. Oprócz tego zyskałam też prawdziwą przyjaciółkę, która mnie wspiera i zawsze mogę na nią liczyć … Oprócz tego to dzięki niej trafiłam na Klaudię Pingot na YT (ale to osobna historia ;-). Monika od kilkunastu lat mieszka w Szwecji i jej pasją jest robienie naturalnych kosmetyków. Kremy, peelingi, maści, balsamy, mydła, szampony w kostce- asortyment jest bardzo szeroki. Podczas kilku następnych wizyt w Szwecji miałam przyjemność uczestniczyć w wielu etapach pracy. Od zbierania ziół na łące po rozlewanie do buteleczek gotowego serum :-). Dlatego z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że te kosmetyki są rewelacyjne. Robione z pasją, sercem i ogromnym zaangażowaniem. Monika prowadzi stronę na FB. Opisuje tam nie tylko swoje produkty, ale także dzieli się konkretnymi przepisami np. na pyszny i zdrowy sok z kiszonych buraków, herbatkę czeremchową czy naturalny antybiotyk 🙂 Polecam i zapraszam na stronę 🙂 https://www.facebook.com/ortuddennaturalnekosmetyki

Dodaj komentarz